dimecres, 12 de juny del 2013

Canapès de Brie i Raïm.

Tant cantar Sol Solets ha tingut efecte, PER FI HA SORTIT EL SOL!!!
Avui marxo a la platja fins dimecres, i això em destarota tots els meus plans de encendre el forn de la setmana, (a no se que les meves amigues siguin tope de majes i em deixin embrutar una mica la cuina....jo us faig esmorzar si voleu!).

El cas es que em semblava que el blog esta molt buit...tan buit no fa bon efecte, segur que si algú entra marxa pensant: "un blog amb només dues receptes ppppfff...millor en busqui un altre..." . És per aquest motiu que he decidit reaprofitar alguna recepta del meu antic blog (pobre era molt lleig), alguna amb fotos passables, per tindre-us entretinguts una mica mes mentre jo estic prenent el sol i banyant-me al mar.

Avui toca una cosa que tot i que no és estrictament dolça, és deliciosa. Molt fàcil i fresca, i no haureu d'encendre el forn ni barallar-vos amb la vostra mare per que a l'estiu el forn fa calor i els pastissos es fan al hivern...Avui toquen Canapès de brie i raïm, un contrast entre dolç i salat, entre cremós i cruixent brutal!!

Ingredients:

  • Pa de panses
  • Raim d’aquell que es lila (tot i que va be qualsevol tipus de raim)
  • Formatge Brie

Preparació:
  1. Tallem el Pa a llesques i el brie a rodanxes.
  2. Un cop tenim el raim net, sec i separat per grans col·loquem damunt de una llesca de pa un tros de brie i un gra de raim. Per subjectar-ho ho punxem amb un palillo i ja està! 
Vale, se que la recepta és només de dos passos però es que a mi em van encantar, i he pensat que potser a vosaltres també. No es el descobriment d'Americà però...

Parlant de descobriments d’Amèrica, heu de llegir Al País del Núvol Blanc, es tant, tant maco, estic enganxadíssima! Si us van els típics llibres clàssics anglesos, romàntics, lady meets lord...etc aquest no es un clàssic peró ben segur que també us agrada.

Fins aquí el súper post d'avui, la setmana que ve començaré a provar que tal em surten les coques de Sant Joan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada